Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Don Hakon Söndag 07 juli 2002 kl 22:09 
Alternativa aktiviteter

I AA-forumet dryftar vi alternativa aktiviteter under tiden som avtryckarfingret vilar upp sig. En bra rulle eller ett helt ordinärt sjöslag - ja, endast fantasin sätter gränserna...

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Hanseman Fredag 29 juni 2018 kl 08:00 

Ja, som en krypta!

 Svar från: Agent Söndag 24 juni 2018 kl 20:05 

Oj, vad tomt det är i forumet... Med två inlägg i juni leder man snackeligan

 Svar från: Final Insult Onsdag 23 augusti 2017 kl 11:14 

Snor tråden och ställer frågan:
Var/hur lär man sig VBA (i Excel) bäst?
Har genomlidit x tim. på Youtub, plöjt y ant. hemsidor. Men ändå inte hittat något vettigt.

 Svar från: Final Insult Onsdag 15 mars 2017 kl 18:25 

https://renevatiosite.wordpress.com/

 Svar från: Hanseman Fredag 16 mars 2012 kl 20:32 

Nej, jag är helgalkis..

 Svar från: Don Hakon Söndag 11 mars 2012 kl 15:12 

Hanseman, bygger du hus på helgerna?

 Svar från: Joensson Torsdag 20 oktober 2011 kl 12:48 

Nä jag har inte alls kommit långt. Bara spelat 3-4 tim och dött lika ofta som vanligt, då kommer man inte så långt i banorna

 Svar från: Cleansweep Torsdag 20 oktober 2011 kl 12:09 

Åtusan. Att multiplayer inte fungerar på din version Joensson kan kanske förklaras med att det är en "preview" version som inte är steam kompatibel
Annars så kommer jag gladeligen ge Id mina pengar för detta spel. Änsålänge lirat snart 10tim. För er som känner mig så lirar jag aldrig singleplayer men, detta var undantag.
Joensson, har du kommit till WellSpring staden. När man väl börjar hitta runt i staden så är det off till en annan stad. Där går man vilse i tunnelnbanorna. Du måste iväg och skaffa sponsor till Racing och därmed vara tvungen och spela deathmatch i Bash TV. Galet jobbigt. De dyker upp överallt. Man borde kolla hjärtslagen efter bash tv. Kan inte vara hälsosamt

 Svar från: Joensson Onsdag 19 oktober 2011 kl 23:50 

Hm, varför googlar man inte först? Svaret på multiplayerfrågan var tradigt; Finns endast två varianter - Combat rally, där man kör omkring i olika fordon. Också en Co-op version. Alltså ingen vanlig deathmatch eller CTF

 Svar från: Joensson Onsdag 19 oktober 2011 kl 23:39 

Tjaä, Cleansweep - har du blivit klok på Multiplayer i Rage? Jag får inte kontakt med några servrar att spela på. Har inte heller hittat hur man själv sätter upp en server.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 19 oktober 2011 kl 21:48 

Verkar ju intressant. Hur är multiplayer - får man in 8 pers?

 Svar från: Cleansweep Onsdag 19 oktober 2011 kl 02:21 

Rage, vilket j-kla spel alltså. Bara växer. Galet när man känner håret resa sig.

 Svar från: Joensson Måndag 17 oktober 2011 kl 20:18 

Håller med! Har bara spelat ett par uppdrag än så länge, men det är snyggt o välgjort. Introt är det snyggaste jag sett i ett spel - får gåshud

 Svar från: Cleansweep Måndag 17 oktober 2011 kl 17:55 

Har blivit hyfsat hooked på Id:s senaste spel Rage. Campaign är fantastiskt kul faktiskt. Speciellt Bash TV uppdraget. Höjer andrenalin nivån till tops. Har dock inte testat multiplayer. Blir till att köpa spelet. Det är den värd.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 10 augusti 2010 kl 16:51 

Semester heter numera marktjänstgöring.
Har inte bestämt mig ifall jag gillar jobbet bättre

 Svar från: Titte Tisdag 10 augusti 2010 kl 16:42 

Greetings from Hell! d.v.s. semester med små vilda barn!bauda!

 Svar från: Don Hakon Lördag 31 juli 2010 kl 16:52 

Greetings from Paris!

 Svar från: Don Hakon Söndag 28 juni 2009 kl 19:28 

zis mad me smil, inded

 Svar från: Mr Ego Fredag 26 juni 2009 kl 11:18 

 English will be the official language of the European Union.


The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility.
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5- year phase-in plan that would become known as "Euro-English".
In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil servants jump with joy.
The hard "c" will be dropped in favour of "k". This should klear up konfusion, and keyboards kan have one less letter.
There will be growing publik enthusiasm in the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with "f". This will make words like fotograf 20% shorter.
In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible.
Governments will enkourage the removal of double leters which have always ben a deterent to akurate speling.
Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go away.
By the 4th yer people wil be reseptiv to steps such as replasing "th"
with "z" and "w" with "v".
During ze fifz yer, ze unesesary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil sensi bl riten styl.
Zer vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech oza. Ze drem of a united urop vil finali kum tru.
Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.
If zis mad you smil, pleas pas on to oza pepl

 Svar från: Mr Ego Tisdag 23 juni 2009 kl 08:19 

Tusan Netman, hade du tid att skriva i forumet mellan nubbarna. Själv hade jag inte klarat det

 Svar från: Netman Fredag 19 juni 2009 kl 10:47 

Glad Midsommar på er
Sill = nubbe
Potatis = nubbe
Jordgubbe = nubbe

Många nubbar blir det

 Svar från: Mr Ego Måndag 11 maj 2009 kl 08:07 

Tänk att Don Hakon har blivit så känd nu att han fårvara med i tidningen. En riktig känn-igendis minsann.

Du skulle faktiskt gjort lite reklam för Sickhouse också när du ändå var igång. Tror det hade varit intressantare att läsa om det än att du måste spara pengar igen.

 Svar från: Netman Lördag 11 april 2009 kl 00:11 

Glad Påsk

 Svar från: Mr Ego Torsdag 09 april 2009 kl 08:01 

Glad påsk till er alla

 Svar från: Don Hakon Onsdag 08 april 2009 kl 22:58 

Glad Påsk pågar!

 Svar från: Final Insult Torsdag 31 juli 2008 kl 21:10 

för lite sol i gammal Svedala

 Svar från: Don Hakon Onsdag 30 juli 2008 kl 19:14 

Greetings fran Malta - ett snilledrag sa har i slutet av juli

 Svar från: Titte Söndag 19 november 2006 kl 09:28 

mmm

 Svar från: Joensson Lördag 18 november 2006 kl 17:53 

Yes! Jag vill!

 Svar från: Hanseman Lördag 18 november 2006 kl 11:55 

I januari hoppas vi på att kunna anordna en cod2-session! I Anderslöv av alla gudsförgätna avkrokar!
Finns det intresse bland herrarna?

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »