Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Hanseman Torsdag 14 november 2002 kl 08:47 
Windows Messenger

Nu blir jag säkert tråkad, men Messenger är en tjänst jag tycker om och som fungerar väl. Någon mer än jag som använder denna? Låt oss bli en Online Community!

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Mr Ego Fredag 15 november 2002 kl 11:15 

Det har vi ju rutiner för Hanseman. De funkar alldeles utmärkt.

 Svar från: Hanseman Fredag 15 november 2002 kl 11:05 

Men ni missar poängen - det handlar ju om att snabbt och enkelt meddela, t.ex. om en ny session är på G.

 Svar från: Titte Fredag 15 november 2002 kl 09:42 

Japp, historiken i ett forum är skoj så det lär ju inte messenger ersätta. Kan sitta o läsa gamla inlägg ibland, skoj!
Jag körde ICQ rätt mycket för ett par år sen och tyckte det var suvve då men märket ganska snabbt att man spenderade alldeles för mycket tid med dravel och för lite med det man skulle göra.
Fast det är någ mer en fråga om självdisciplin; se på mej, borde sitta o lära mig C# men pladdrar hela på i forumet.

 Svar från: Cleansweep Fredag 15 november 2002 kl 09:23 

Det första man gör, avintallerar det. Det blir bara en massa odokumenterade uttal som inte alla får ta del i. Jag tycker forumet är bra som det är.

 Svar från: Mr Ego Fredag 15 november 2002 kl 08:39 

Om det är en fördel vet jag inte. Kubanska damer är trevliga har jag hört.

 Svar från: Hanseman Torsdag 14 november 2002 kl 21:12 

Jo, skillnaden är att Messenger faktiskt inte kladdar ner hela registret som ICQ gör, samt att jag slipper inviter från kubanska damer.

Ehh..tja, fördel eller inte?

 Svar från: Final Insult Torsdag 14 november 2002 kl 19:56 

Hanseman, har du inte redan ett deltidsjobb med att fylla forumet med ditt dravel

 Svar från: Titte Torsdag 14 november 2002 kl 18:53 

Vad är bra med Messenger då utöver den vanliga ICQ-funktionaliteten?

 Svar från: Titte Torsdag 14 november 2002 kl 18:52 

Det menar du inte Hanse...
Har alltid trott att Messenger var ett virus. Tydligen så blir man först yr i pannan o sen börjar man yra om att Messenger är bäst och communities bla bla...

 Svar från: Hanseman Torsdag 14 november 2002 kl 08:49 

Hanseman finns med som 'hansson_family@hotmail.com'


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997