Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Hanseman Tisdag 18 maj 2004 kl 17:25 
Det var väl själva fa...

..n!!! Jag tvättade mina byxor med mobilen i fickan. Guud, va trött jag blir... Detta är tråden för gnäll och sura uppstötningar!

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Final Insult Onsdag 26 april 2023 kl 22:39 

Att det ska vara så dj-la svårt för chatGPT att ge ett enda rakt svar!!!
Nä, det ska lindas in i en oändlig massa dravvel!!!

 Svar från: Joensson Fredag 07 april 2006 kl 09:13 

Hehe

 Svar från: Hanseman Fredag 07 april 2006 kl 08:48 

Kan du inte hyra rullstol?

 Svar från: Mr Ego Fredag 07 april 2006 kl 08:08 

Uj Uj, Final. Vilken fråga!!! Jag vet mycket som man kan göra i kärlekens stad. Vill du ha tips???

 Svar från: Cleansweep Torsdag 06 april 2006 kl 23:44 

Aj aj aj. Se till å va tebax på måndag bara

 Svar från: Final Insult Torsdag 06 april 2006 kl 12:40 

Så där ja! Sparkade i lilltå´n och självklart bröts den
Och som kronan på verket skall vi till Paris nu till helgen, och vad gör man i paris om inte flanera

 Svar från: Netman Onsdag 08 mars 2006 kl 17:24 

Låter inte bra killar.
Har själv haft 4'a dagar med kanon väder i Idre och fint skidföre go dricka m.m.
Blir de andra tre dagarna som är kvar sämre så gör det nog inte så mycket

 Svar från: Mr Ego Måndag 06 mars 2006 kl 08:13 

Så här går nästa historia. Hela familjen packar bilen full med allt från god mat till tjocka kläder och specialanskaffade maskar för pimpelfisk för att åka över helgen till stugan - en sak som vi talat om i flera månader. Vi kör över till våra vänner som också skall med och också har en fullpackad bil. Vi kommer till Landskrona när dimman, snöyran och det hala väglaget gör att vi får vända och det hela slutar på McDonalds i Löddeköpinge. Därefter bara att packa ur bilen igen och stanna hemma. Inget vinterfiske den helgen inte. Jäkla vinter

 Svar från: Hanseman Söndag 05 mars 2006 kl 22:01 

Så här börjar historien:
2 familjer åker till Trysil för att åka skidor. De bor i en 50 kvm stor stuga med en toalett. De trivs finfint och skidåkningen är prima. På tisdag morgon spyr lille Calle upp sin frukost..

Vad som följer..? troligen lätt att gissa.

 Svar från: Mega Tisdag 03 januari 2006 kl 11:25 

Krya på dig Clean

 Svar från: Mr Ego Tisdag 27 december 2005 kl 05:58 

Skönt att höra ifrån dig Cleansweep, hoppas allt går bra. Tänk på att sprit är den bästa medicinen som inte hjälper. Den kör jag alltid. Krya på dig.

 Svar från: Joensson Måndag 26 december 2005 kl 13:48 

Ojoj, hoppas verkligen tillfrisknandet går bra! See ya in the trenches.

 Svar från: Hanseman Söndag 25 december 2005 kl 20:02 

Skönt att höra från dig, Cleansweep. Krya på dig. Hoppas att du är tillbaks på fronten snart igen!

 Svar från: Butcher Söndag 25 december 2005 kl 19:01 

fan , nu har vi chanser att sno glorian från cleansweep, eller är det för grymt att låta den rackarn spela med en hand

 Svar från: Butcher Söndag 25 december 2005 kl 18:58 

fi fan, vet hur det känns , högg själv av mig vänster pekinger en gång med yxa, men den är starkare än höger nu, ....fast känseln i den är litta dålig, men usch vad ont det gör under ett antal veckor, har du dricka att döva smärtorna med cleansweep eller skall vi gå runt med mössan?

 Svar från: Agent Söndag 25 december 2005 kl 18:27 

Krya på dig Clean.

 Svar från: Final Insult Söndag 25 december 2005 kl 17:49 

Aotch!!!
Hoppas innerligen att medic gör sitt bästa. Krya på dig !

 Svar från: Titte Söndag 25 december 2005 kl 10:00 

Fifaen, det var inget vidare!
Tur i oturen är att handkirurgen på MAS är den bästa i landet.

 Svar från: Cleansweep Lördag 24 december 2005 kl 20:52 

Hej allihopa,

Det har varit en svår tid, tack vare denna fantastiska handkirurgi så ser det ljust ut. Just nu känns det bra då det ser ut som jag kommer få behålla alla fingrarna.

Kommer ta tid med rehab, dock är det ju prio nu att man får igång strafe samt fram & bak fingrarna så fort som möjligt.

Btw. Har ingen internet hemma, så smuts är nere.

God jul!

 Svar från: Mr Ego Torsdag 22 december 2005 kl 06:28 

Ja krya på dig Cleansweep, vi lider med dig

 Svar från: Netman Onsdag 21 december 2005 kl 21:31 

Fy, detta lät inte bra
Håller med dig Hanseman att vi hoppas att det bara är en mindre skada.
Krya på dig Cleansweep

 Svar från: Hanseman Onsdag 21 december 2005 kl 20:37 

Jag vill inte förekomma något som jag inget vet om, men enligt en kompis som har kontakt med honom via jobbet skulle Allan ha skadat sin hand illa i bygget. Och jag hoppas att den inte är så allvarligt som jag fick det berättat för mig.

Titte, har du kontakt med Allan?

 Svar från: Mr Ego Onsdag 21 december 2005 kl 18:24 

Jisses, vad är det som hänt. vem berättade det???

 Svar från: Agent Onsdag 21 december 2005 kl 16:55 

Det låter inte bra. Vem fick du höra det av?

 Svar från: Hanseman Onsdag 21 december 2005 kl 14:19 

Jag vet inte om det stämmer, men fick nyss höra att Cleansweep skadat sig allvarligt hemma i bygget.

Är det någon som har kontakt med honom?

 Svar från: Don Hakon Söndag 11 december 2005 kl 20:07 

Jag plingar på trå'n...

 Svar från: Mr Ego Söndag 11 december 2005 kl 17:10 

..n vad det skall vara svårt att få tag i Don då. Mr never home, slå mig en signal så snart du kan.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 07 december 2005 kl 08:16 

Sälj den till ett museum vet ja.

 Svar från: Final Insult Tisdag 06 december 2005 kl 10:31 

Jag gick och köpte mig en skrivare, Fargo primra pro, á 14´000:- för en sisådär 10 år sedan. Den var så dyr och exlusiv så jag nändes knappt att skriva ut på den. Den blev nog inte mer än 10 bilder (1´400:- / bild).
Sen dess har den stått under en handuk och blänkt på mig. Jag vet inte hur många gånger jag har varit på väg att kasta eländet, men i sista minuten har det gjort för ont. Idag är jag hemma och har VAB, ett utmärkt tillfälle att städa i skåp och skrymslen, gissa vad jag hittade, just det skrivaren. Så nu har jag tänkt att skruva ut så jag åtmistånde blir av med pappet och sen åker den! .... tror jag

 Svar från: Agent Fredag 04 mars 2005 kl 21:55 

Tack Titte. En fråga till bara ... Det där med Open, WEP, WPA, WPA-PSK osv... vad skall man köra????

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »