Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Hanseman Onsdag 07 juli 2004 kl 16:17 
SS - Sickhouse Sexmästeri

För att krydda sessionerna lite grand föreslår jag att vi inrättar ett litet sexmästeri som har till uppgift att göra något extra. Vad bryr jag mig inte om. Ni som var med på jubbi-sessionen fick ju en liten skål plus glas. Uppskattades av de flesta. Man kan göra en liten lek, spex eller dylikt. What say you?

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Joensson Fredag 09 juli 2004 kl 16:49 

Tja, det är ju en stuga avsedd för barnkalas, så...varför inte?

 Svar från: Hanseman Fredag 09 juli 2004 kl 15:37 

Jag tänkte stå för en liten skojig lek plus attribut i pausen på sessionen. Om det är OK?

 Svar från: Hanseman Fredag 09 juli 2004 kl 15:36 

Jag hittade en rutten mullvad inne hos katten - ska jag ta med den?

 Svar från: Joensson Fredag 09 juli 2004 kl 11:00 

Jag ringer dig ifall jag råkar köra över en grävling.

 Svar från: Butcher Fredag 09 juli 2004 kl 08:51 

ok, då kör vi på det! ett tips: håller era katter och hundar inomhus dagarna innan session

 Svar från: Joensson Torsdag 08 juli 2004 kl 22:29 

Utmärkt Butch! Jag tar med min superba "Dan-cook" grill. Kan t.o.m bistå med ett paraply ifall det skulle behövas

 Svar från: Cleansweep Torsdag 08 juli 2004 kl 19:58 

Grilla. Yummy! Låter som en utmärkt ide.

 Svar från: Butcher Torsdag 08 juli 2004 kl 09:43 

Att stå för maten en sep session låter som en utmaning, om det blir i Åkars med sedvanligt sessions väder kan jag tänka mig att anta den och i så fall bjuda på Butchers berömda grillspett med tillbehör (om Joensson kan bistå med en grill, jag släpar med min egen)

 Svar från: Joensson Onsdag 07 juli 2004 kl 22:34 

Det låter som om Agent vore en självskriven medlem Nå, jag tycker idén är god, men man behöver ju inte sikta så högt att det blir jobbigt. En påse geléhallon till kaffet är en ok start

I anslutning till ovanstående kan jag passa på att fråga: Nån som frivilligt vill åta sig att agera chef ifall jag vi kör en septembersession i Åkarp. Jag spelar väldigt gärna där, men jag tycker det där med krubbet är lite jubbigt. Brukar försöka leja ut matfixandet. What say you?

 Svar från: Agent Onsdag 07 juli 2004 kl 18:09 

Ett sådant här inlägg vill man ju vara först på att svara . Kruxet är ju att de flesta kör. Men rediga sexa maträtter finns det ju gott om. Hör bara här texyttipanna -en klassiker,eller vad sägs om Jansson och nubbe. Eller varför inte en parisare med saltgurka och ägg kombinerat med stark kall mariestad. Möjligheterna är oändliga.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997