Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Hanseman Tisdag 09 november 1999 kl 09:01 
Peo och klanen

Urk! Cleansweep, du har lagt in en omröstning som jag inte kan rösta i. Den behandlar nämligen 2 frågor på en gång: Ska vi ta in fler prospects? och Är Peo en lämplig sådan? På den senare frågan svarar jag absolut JA, men på den första är jag mer tveksam. Jag vill helst aldrig mer spela en 14 manna session, och det kanske är risken om vi blir för många? Jag vet inte. Jag tycker att Ordföranden (Don Hakon) tar upp frågan och behandlar den in forum vid nästa session? Vi har ju en medlem som kan betraktas som vilande, nämligen Torda?

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Mr Ego Fredag 16 mars 2001 kl 23:44 

En typisk intelligent Hansemankommentar

 Svar från: Hanseman Fredag 16 mars 2001 kl 21:59 

Man måste se till att alla cofum e igång oinge ska sjäkv dö det gäller attalla aforum e gå gågg----

 Svar från: Don Hakon Torsdag 11 november 1999 kl 09:59 

Spörsmål av dylik dignitet bör egentligen alltid förberedas i plenum innan omröstning, föreslår denne member fortsättningsvis; ty medlemskap är förvisso ett ämne som tarvar lite extra byråkrati...

 Svar från: Hanseman Onsdag 10 november 1999 kl 11:07 

Nu har jag röstat ändå. Och min röst handlar om fler prospects.

 Svar från: Joensson Tisdag 09 november 1999 kl 21:21 

Håller nog med Hanse. Sessionerna blir inte kul med för många deltagare. Eller rättare sagt - det är kul att träffa (!) alla . Men spelet blir tillknäppt redan vid 12 deltagare. 8-10 tycker jag är bra, och så pass bra uppslutning brukar vi ju ha.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 09 november 1999 kl 11:38 

Vi måste ju aldrig spela 14st. (tycker iunte det är kul det heller) Många ggr nu så har vi varit
8-10st tycker jag. Lite snack om gästspelare osv.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 09 november 1999 kl 10:24 

Jag menar att vi absolut skall ta in flera prospects. Detta därför att alla inte alltid kan och vi sällan blir mer än 12 vid en session. Dock måste vi då alltid se till att vi har banor som är gjorda för så mycket folk men det kanske de är i Q3. Dessutom är det roligt att få se folk dunka huvudet i bordet och skrika heehh, heeeh, heeeh (så låter det när man snor flaggan) efter att de har klarat av att få SB-prefixet i sitt alias.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997