Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Mr Ego Torsdag 23 juni 2011 kl 12:34 
Jubelsessionen 2012

Boys,

nästa år är det 15 år sedan vi startade. På årets jubileumssession diskuterades det lite smått om vi skall hitta på nåt extra kul till 15-års dagen. Hur vore det om vi alla flyger med Ryan Air eller någon till Skottlad, säg torsdag till söndag, och har en session på en trevlig pub på torsdagskvällen, whiskyprovning på fredagen i nåt mysigt destilleri, har session på lördagen och åker hem på söndagen. Behöver inte kosta så mycket. Man kan nog få en tur och returbiljett för en tusing.

Whay say you?

Andra förslag är bra om vi skall kunna diskutera fram en sådan sak.

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Agent Söndag 06 oktober 2013 kl 11:26 

Karlaby Kro. Var det där vi hade poolen och bastun. Im on!

 Svar från: Joensson Söndag 22 september 2013 kl 17:03 

Det har ju blivit sämre uppslutning när vi har gått på de dyrare alternativen. Dags för en budgetversion i år?

 Svar från: Titte Torsdag 19 september 2013 kl 12:51 

Kör gärna på Karaby. Hanse fixa en vote!

 Svar från: Butcher Tisdag 10 september 2013 kl 10:55 

om vi skall samla så många som möjligt tycker jag vi skall satsa på ett riktigt budget alternativ, vilket också ge större utrymme för spritbudgeten

 Svar från: Hanseman Torsdag 22 augusti 2013 kl 13:39 

Kan vi inte börja fundera på jubel 2014? Så att vi hinner boka innan det är försent. Jag är sugen på Karlaby Krog igen - perfekt session area, fin mat och OK pris.

 Svar från: Don Hakon Söndag 11 mars 2012 kl 15:04 

Citat: "diskussioner som förut avklarades på ett par timmar numera kan dra ut i veckor och rent av månader".

Så sant

 Svar från: Titte Fredag 08 juli 2011 kl 17:34 

låter helt överkomligt. Apropå ålder så märker man att diskussioner som förut avklarades på ett par timmar numera kan dra ut i veckor och rent av månader

 Svar från: Butcher Fredag 08 juli 2011 kl 10:53 

Självklart! Kollade på norwegian.no, för april 2012 finns inte priset ännu, men som ex fanns utresa fre 16 mars och hemresa mån 19 mars till Edinburgh för 1245kr

 Svar från: Joensson Måndag 27 juni 2011 kl 08:57 

Får motvilligt erkänna att Titte kan ha en poäng i att våra dagar i speedos är förbi Jag är absolut med på Skottland också.

 Svar från: Cleansweep Måndag 27 juni 2011 kl 08:31 

Ego. Det låter förträffligt. Du får nog läsa om Tittes inlägg, han är med på alla punkter. Ingen playa där inte. Jag är med på en runda till the isles.

 Svar från: Mr Ego Måndag 27 juni 2011 kl 08:17 

Skit Titte,

så gamla är vi inte ännu. Jag kan åta mig att kolla skottarna efter semestern. Det var bara ett förslag, sydligare nejder går också bra för min del.

 Svar från: Titte Torsdag 23 juni 2011 kl 21:54 

Skottland tycker jag låter najs, det passar liksom vår ålderskategori bättre än att fräsa runt på playan. sen måste det ingå ett visst mått av Q3 och det ska inte vara för varmt. Lite nya modeller i kilt.

 Svar från: Joensson Torsdag 23 juni 2011 kl 21:43 

Ok för mig, behöver bara skaffa en extra lever först

Men absolut, något i den stilen vore fantastiskt kul. I diskussionen framförde jag förslaget om en billig charter till varmt ställe, tex kanarieöarna. Huvudsaken tror jag är att vi hittar ett rimligt genomförbart alternativ till så billig penning som möjligt. Ego - om jag kollar prisförslag på det soliga alternativet, så kollar du närmare info om det regniga (Skottland)


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997