Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Butcher Onsdag 28 november 2012 kl 21:16 
ny sessions area!?

Jag har möjlighet att boka lokal (finns mer än ett alternativ), med skräddarsytt arrangemang i restaurang (på krypavstånd) till relativt sett lågt pris ett par hundra meter från pågatågstationen i Hjärup, närmare bestämt i det som kallas Jakriborg. Genom kontakter med de som driver en restaurang där (och bageri) kan jag få detta ordnat. Utifall intresse finns , finns också möjligheten att skräddarsy det hela så det blir lite mer exklusivt än en "vanlig lördagssession" (utan övernattning) utan att för den del tömma barnens sparbössa.

Vad tror ni om detta?

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Joensson Lördag 17 augusti 2013 kl 13:06 

Strålande Titte!

 Svar från: Titte Fredag 16 augusti 2013 kl 19:43 

Kupp, i fix. Har lite intensivt nu en period men annonserar ut en session lite i framtiden

 Svar från: Joensson Torsdag 15 augusti 2013 kl 12:20 

Jag är sessionssugen. Ingen som har sprungit på en möjlig lokal?

 Svar från: Butcher Söndag 02 juni 2013 kl 09:52 

lokalen i jakriborg som jag tidigare kollat in är dessväre upptagen nu, men kan kolla om det finns alternativ

 Svar från: Joensson Fredag 31 maj 2013 kl 23:41 

Skulle vara förträffligt kul med en sommarsession. Ingen som har möjlighet att arrangera?

 Svar från: Herton Måndag 03 december 2012 kl 10:21 

Japp, detta låter ju förträfligt, men innan Jul och Nyår... det går inte. Jag skall informera de närmst sörjande och sedan rusar jag in och röstar

 Svar från: Don Hakon Lördag 01 december 2012 kl 22:06 

Härligt med medeltida kvarter å direkt anslutning till restaurangen. Sicken qvackatmosfär! I'm in.

Är i stöt. Skulle uppskatta om vi en gång för alla kunde sopa bort Cleansweeps och Tittes överlägsna smile genom att placera dem i samma lag å ge dom ordentligt med pisk. Vad sägs om 15/12 eller 19/1?

 Svar från: Joensson Fredag 30 november 2012 kl 09:09 

Har ni ett liv också? Det har inte jag

 Svar från: Hanseman Torsdag 29 november 2012 kl 23:56 

Nice, men innan jul ter sig nästan unmöglich..

 Svar från: Titte Torsdag 29 november 2012 kl 19:16 

Låter kanon Butch! Jag kan säkert ha fler sessioner på "Hatfactory" också och den lokalen är gratis, men lite variation skadar inte.

 Svar från: Mr Ego Torsdag 29 november 2012 kl 08:45 

Bra initiativ Butcher. Så roligt som det låter är vi fullbokade fram till jul så jag måste tyvärr tacka nej till detta strålande initiativ

 Svar från: Joensson Onsdag 28 november 2012 kl 23:34 

Låter strålande! Hinner vi med en julsession?


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997