Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Joensson Tisdag 17 maj 2022 kl 18:44 
Map ”American football”

Clean o Running, ni var ju också sugna att utveckla denna kartan. Jag har fibblat några kvällar o börjar få ihop en grov struktur som kanske kan bli något. Vad säger ni om att göra det till ett stafettprojek?! När banan är startbar lämnar jag gärna vidare till ngn som förbättrar o snyggar till, sedan vidare till nästa för ytterligare finlir osv. Vi kan köra flera varv. Agilt med varsin tvåveckorssprint åt gången?

Fler som är intresserade att haka på? Editorn går ganska snabbt att lära sig basalt. Kul projekt!

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Joensson Fredag 20 januari 2023 kl 11:49 

Hehe kul bild

I fix!

 Svar från: Agent Onsdag 18 januari 2023 kl 16:01 

Får man fresta med en startbild på sbamfo, Joensson? Tanken är att den laddas när man startar banan. Kolla under file area. Har lagt upp en bild. Vet inte om pak-filen köper formatet och den skall nog ligga i en mapp levelshots? Prova gärna...

 Svar från: Joensson Lördag 13 augusti 2022 kl 18:25 

Ah, tack för input! Jo jag kanske ska ersätta taket med en sky-textur. Har fortsatt med lite finlir som inte är uppladdat. En beta-version kommer för test på sessionen i september

 Svar från: Don Hakon Onsdag 10 augusti 2022 kl 21:11 

Ser att du lagt in "sbamfo ver0.5.zip" med en färdig bana att testa - tjusigt! Tycker den känns lagom rymlig. Najs med spawn-markeringarna. Går ju alldeles utmärkt då den är så stor och framför allt - inget railhe-vete som är med

Hade varit trevligt med utomhuskänsla a'la q3wcp16, Coral CTF! Nu har jag ingen aning om hur och vilket jobb det innebär, men kan det vara nå'n meningsfull input månne?

 Svar från: Joensson Lördag 09 juli 2022 kl 20:12 

Gtk radiant

 Svar från: Final Insult Lördag 09 juli 2022 kl 18:48 

Vad heter editorn?

 Svar från: Cleansweep Fredag 08 juli 2022 kl 21:34 

Har inte börjatän. Lovar kika på det när man äntligen fått gå på semester sedan kl 17 idag

 Svar från: Joensson Tisdag 05 juli 2022 kl 10:15 

Cleansweep, hur går det? Jag är nyfiken på domen ffa gällande banans storlek. Och om texturval mm…Säg till sedan när du vill att jag kör nästa sprint. Skojsigt sommarprojekt

 Svar från: Cleansweep Lördag 25 juni 2022 kl 20:59 

Häftigt Joensson. Skall kika på det :)

 Svar från: Agent Torsdag 23 juni 2022 kl 16:44 

på tal om det perfekta gräset o "uppvärmda" klippare. NI greenkeepers som önskar en perfekt "edge" på gräsmattan. Ta en titt på den här "motiverade" pensionärens gräsmatta och de tips han förmedlar

www.olleberg.nu

 Svar från: Agent Torsdag 23 juni 2022 kl 16:38 

Spännande!

 Svar från: Joensson Söndag 19 juni 2022 kl 20:48 

Nu börjar vaktmästarna värma upp gräsklipparna. Cleansweep, jag har laddat upp en zip-fil i FileExplorer. You fix

 Svar från: Joensson Torsdag 09 juni 2022 kl 19:12 

För mkt jobb på kvällar o helger på sistone så jag har tyvärr inte sått gräset än

 Svar från: Agent Torsdag 09 juni 2022 kl 13:05 

Hur går det Joensson? Har du lagt ut gräset på arenan? 😀

 Svar från: Joensson Fredag 27 maj 2022 kl 18:45 

Äh, de blev inge bra. Har börjat om. Sorry Cleansweep, det tar tid när man är ovan

Modifierat 27 maj-22 kl 18:46

 Svar från: Agent Tisdag 24 maj 2022 kl 21:58 

Lysande Joensson

 Svar från: Don Hakon Tisdag 24 maj 2022 kl 10:55 

Flitens lampa lyser i qvack-verkstan

 Svar från: Cleansweep Lördag 21 maj 2022 kl 15:44 

Absolut Joensson . Packa ihopa grejerna så kan jag kika lite


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997