Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: [g.a] Seldar Fredag 02 februari 2001 kl 10:16 
I Guds arme som av.......

änglar består, som leds av ärkeängeln Seldar, som drar fram över jorden så som en svärm av gräshoppor, där alla änglar alltid har ena vingen doppad i blod, där finner Seldar, alla änglars ledare, att sjukhus byråkraterna utgör ett hot mot mänskligheten och skall nedgöras till sista man........
Hoppas att detta kan uppfattas som glimten i ögat då jag lade ner säkert 10 min på att författa i hop det.....så här hade jag tänkt mig det....5-6 pers i varje lag.....vi väljer ett spel, ni väljer ett.....tre banor var....varje bana spelas tre gånger....plats....tid bestämmer vi över telefon........Så, ska ni sköljas över och svepas bort.....eller kämpa er hopplösa kamp???

MvH
Seldar....Martin Nordin

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Mr Ego Tisdag 19 oktober 2010 kl 16:14 

Det var en kille från Stora Höga
som med en kompis brukade böga
men han slutade tvärt
att slicka hans stjärt
då kompisen sket i hans öga

 Svar från: Titte Måndag 19 februari 2001 kl 12:20 

Japp, vi återkommer om det blir aktuellt... Ha de'

 Svar från: [g.a] Seldar Måndag 19 februari 2001 kl 10:44 

det är eran förlust.....ni vet var ni får tag i mig

 Svar från: Titte Söndag 18 februari 2001 kl 00:33 

Hej Seldar, vi har diskuterat genom ditt förslag och med anledning av vissa struligheter med leveranser o.s.v. är vi inte intresserade av en session just nu... sorry men byråkratins kvarnar mal och vem vet...

 Svar från: [g.a] Seldar Lördag 10 februari 2001 kl 16:25 

ok.....då säger vi det!......när som helst efter den 17:de kan jag alltså vänta mig ett svar.....lämna gärna ett svar innan den 20:de så jag kan lämna info till mina uciels......vi ska för övrigt också lira den 17:de.....ett mer allmänt lan då förstås.....mycket nöje bjuder jag er byråkrater.....tack för ett mer konkret besked Agent...god jaktlycka!!

 Svar från: Agent Lördag 10 februari 2001 kl 03:57 

Hej Seldar! Vi är faktiskt hur trevliga som helst, men har tyvärr inte diskuterat igenom ditt inlägg ännu. Kan bero på vår stundande session den 17e. Fram tills dess lär inget revolutionerande hända. Stay tune!

 Svar från: [g.a] Seldar Lördag 10 februari 2001 kl 00:20 

x-b Jag kan ju bara konstatera att jag inte vet mycket om er heller......Don & Butcherhade ni ju städat till innan ni släppte ut dem....men vad mer vet jag??? nåväl....om ni vill vara snälla och sånt så uppskatas gesten....tro inget annat, men jag vill nog se era veckodusch-kort innan jag vill träffa er och lira mot er......

 Svar från: Cleansweep Fredag 09 februari 2001 kl 21:00 

Vi vet ju inte riktigt hur sociala. Du kanske luktar illa och är jättetråkig, då är det ju inte skoj.

 Svar från: [g.a] Seldar Fredag 09 februari 2001 kl 15:27 

hmmmm.....utveckla det lite till......ni "utmanar" mig.....men vill inte ha med mina uciels??....eller är ni bara sociala?

 Svar från: Butcher Fredag 09 februari 2001 kl 13:06 

...där sa du något klokt för en gångs skull Hanse

 Svar från: Hanseman Torsdag 08 februari 2001 kl 23:14 

Seldar kanske vill gästspela på Ass Hill?

 Svar från: Cleansweep Torsdag 08 februari 2001 kl 22:20 

Vi kan ju dra igång när "Operation Flashpoint" seglar in på hyllorna. Vilket jäkla lir!

 Svar från: [g.a] Seldar Torsdag 08 februari 2001 kl 16:20 

Mitt förslag är att vi träffas mellan era 2 sessioner.......eller kom med nått annat datum.....mina Uciels(typ krigaränglar)börjar bli otåliga av allt***ler***tjafs här!!!

 Svar från: Butcher Torsdag 08 februari 2001 kl 14:47 

Lugn Seldar, vi har en session på g runt hörnet sen har vi en efter påsk, skall man spela mot SB måste man se det långsiktigt!

 Svar från: [g.a] Seldar Torsdag 08 februari 2001 kl 13:22 

Blir det nått eller?.....bara för att lösa ert dilemma......nintendogubben hette zelda....Seldar är en omskrivning av ett namn i film jag såg....typ 1993.....nåväl....män eller möss??? hur blir det?

 Svar från: Mr Ego Tisdag 06 februari 2001 kl 08:12 

En typisk Pokémon som alla 3-4 åringar gillar.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 06 februari 2001 kl 00:27 

En avdankad nintendogambler från getfrabriken

 Svar från: Butcher Måndag 05 februari 2001 kl 22:45 

Seldar....ä ente dä nån löjlig Nintendo filur Hanse du som spelar allt skit stämmer ente dä ?

 Svar från: Titte Måndag 05 februari 2001 kl 22:22 

Stackars Seldar , som vanligt så tappar Final o Hanse bort sig i något internt ordkrig som absolut inte har något med ämnet att göra

 Svar från: Final Insult Måndag 05 februari 2001 kl 12:46 

Det gör inget Hanseman, vi är så vana vid dina förvirrade inlägg

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 12:07 

Kanske fel forum?

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 12:06 

Raila-ifrån-en-hörna-fegisen Final Insult har ju sedan lääänge visat dels vilken uuusel lagspelare han är, dels att han egentligen ännu inte begripit vad spelet går ut på!
Jag vill inte ha Skeleton Final i mitt lag...

 Svar från: Cleansweep Måndag 05 februari 2001 kl 11:41 

F-n, låter skoj. Jag kan tänka mig q1:an, Ren deathMATCH!!!! yeah!
Inga jäkla kunna dra iväg med "homohook"

 Svar från: Final Insult Måndag 05 februari 2001 kl 09:23 

så bra, Hanseman! Då är vi två i damlaget, jag trodde att jag var ensam

 Svar från: Hanseman Lördag 03 februari 2001 kl 13:21 

Nej, Final Insult - vi sa B-laget, inte damlaget!!

 Svar från: Don Hakon Lördag 03 februari 2001 kl 13:08 

Verkligen trevligt ärkeängel Seldar! Låt oss nu se var vi har Byråkrater av den modigare sorten. Själv erkänner jag öppet att jag är en kruka vad gäller andra lir än Qvack, så jag avböjer å det ödmjukaste inviten med CS och UT inom den närmaste framtiden - möjligt att den gamle jycken lär sig med tiden, men inte nu. Ska det släpas maskiner och avsättas en hel dag, får det vara "the easy way" för min del - dvs Q3 CTF. Men vi har ju andra mer flexibla byråkrater i vår skara...

 Svar från: Hanseman Lördag 03 februari 2001 kl 12:56 

Fy, får verkligen vilket drägg som helst skriva i vårt ädla forum!? Snart dax att stänga dörren för dessa uschlingar!

 Svar från: Mr Ego Lördag 03 februari 2001 kl 08:46 

Det var som tusan... Änglar finns dom? Det hade jag ingen aning om

 Svar från: [g.a] Seldar Lördag 03 februari 2001 kl 00:49 

mycket snack och liten verkstad, byråkrater???.....väntar på att handsken skall plockas upp....../[G.A] Seldar

 Svar från: Netman Fredag 02 februari 2001 kl 18:09 

Jag vill också vara med i B-laget. Jag äter änglar till frukost

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »