Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Diverse

 Meny Diverse  |  Skriv ut  Besvara inlägget
 Inlägg från: Don Hakon Söndag 19 december 1999 kl 19:32 
Rösträkning i Parlamentet

Denne byråkrat föreslår följande:
För att ett omröstningsresultat ska vara giltigt måste minst 60% av medlemsskaran ha deltagit i omröstningen. I dagsläget blir det 8 pers. I annat fall kan en tarvlig typ slänga in en motion som föreslår att Hanseman ska uteslutas. Om denne tarvlige person är den ende som röstar, ja.... Det låter väl bra? (det där sista, alltså)

 
Uppföljare:
 
 Svar från: Hanseman Måndag 05 maj 2003 kl 23:43 

Minns ente...

 Svar från: Don Hakon Måndag 19 juni 2000 kl 23:18 

Agent har minsann näsa för finesser; om än en aning täppt idag. Ovanför ett motionsinlägg, vars omröstningstid ännu inte gått ut, finns alltid en länk som heter "voting booth" som öppnar inloggningsbilden. När omröstningstiden gått ut kan man inte rösta längre, och då syns inte heller länken längre - snitsigt va'? Den enda motion som är öppen just nu är Mr Egos Hook-tjosan.

 Svar från: Agent Måndag 19 juni 2000 kl 21:56 

Ähm... vore det för mycket begärt om man kunde ta sig från parlamentet direkt till den skyddade sidan och rösta?

 Svar från: Don Hakon Måndag 20 december 1999 kl 22:20 

Nä för fanken, men jag såg en möjlighet att på ett "naturligt" sätt få in en känga på Joensson. Var stadig på handen med julemixturen!

 Svar från: Hanseman Måndag 20 december 1999 kl 16:49 

Hmm? Du trodde väl inte på allvar att jag tog illa upp, Don? Hehe!

 Svar från: Don Hakon Söndag 19 december 1999 kl 23:19 

Äsch Hanse, det där var väl ingen tråkning; tvärtom! Jag skrev ju ett exempel på ett riktigt tarvligt hyss. Samma förslag, men med Joensson i huvudrollen skulle ju ingen ens lyfta på ögonbrynen för

Det är fint att det finns folk som upprätthåller goda jultraditioner! Kan man förvänta sig ett smakprov av julbesken den 29:e?

 Svar från: Hanseman Söndag 19 december 1999 kl 21:24 

Varför ska alltid jag tråkas? Va? Jag som inte ens köpt Quake Arena, utan endast ägnar mig åt att krydda diverse spritsorter inför julen för tillfället...


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997